Wednesday 6 May 2009

Sewa Kereta Wira Auto


- ni la kereta wira auto yang kami sewa untuk ronda sabah..tapi tak seluruh la..sebelah Barat jer...sebelah Timur nanti sewa di sana la nanti..mungkin kat Sandakan la..gambar ni diambil masa park kat Klinik Menggatal.


-ed ngan mie nak g keje dah, aku sekali la...gambar aku takde la sebab aku yang ambik gambar hahaha..itupun setelah pekena teo-o ka teh tarik ka, roti telur ka roti kosong ka nasi lemak ka...kedai makan byk..kedai mamak pun dah banyak kat sini..masa aku dtg sebelum ni (2000,2002,2007) kurang sangat geng mamak ni...


- ni la aku..baru sembuh dari chicken pox..muka berparut haha


-1st time bawak Auto..mula-mula kekok, sekarang dah expert. Senang saja baa...



-kami sewa kete ni kat Mountain Rent-A-Car. Wira ni sebulan RM2000. Kami nak sewa sebulan jer, pastu ingat nak tukar kete la...pemilik kete tu tak ambik lak ketenya...Jadi terpaksa la sewa wira ni hingga hujung May09. Ingatkan nak sewa Vios ker..hehe sodap la sikit bawak...
Kalu sehari Wira RM170. Vios sehari RM250, sebulan RM2800. Kancil,viva,myvi,van pregio, mercedes pun ada. Pilih jer...

website: www.rent-a-car.com.my
contact: sebelas b. hj nuali (nama dia memang SEBELAS)
hp: 019-8306767, 012-8246767

dengar lah lagu ni...

No comments:

Post a Comment